Ақмола облысы Ақкөл ауданы білім бөлімінің "Кеңес ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Кенес" отдел образования Аккольскому района Акмолинской области

Ашық сабақ

23.02.2017

Мектепалды

даярлық  тобына арналған ұйымдастырылған

       оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлімі: Сурет салу

Тақырыбы: Шырша. Шырша ойыншықтары.

Оқу іс-әрекетінің мақсаты: балаларды сурет салудың әртүрлі дәстүрден тыс әдіс-тәсілдерімен таныстыру,

шыршаны сулы тәсілмен бейнелеуді, жаңа жыл шыршасына ойыншықтар іліп түстерді

ажыратуға үйрету; суретте шыршаның өзіне тән ерекшеліктерін беру; пирамида

сияқты құрылымы, әртүрлі түстерді араластырып керекті түсті шығару , қылқаламды

дұрыс ұстау дағдыландыру.

Сурет арқылы балалардың тілін дамыту, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа,

тазалыққа, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.

Педагогқа керекті құралдар: жаңа жылдық шырша бейнеленген сурет, гуашь, қылқалам, су құйылған ыдыс,

қолорамал.

Балаларға керекті құралдар: гуашь, су құйылған ыдыс, қылқаламдар, қолорамалдар.

Қостілдік компонент: орман-лес-форест, субояу-краски-пэйнт, көк-синий-блую, сары-желтый-еллоу,

қызыл-красный-ред ,қылқалам-кисточка-браш, аю-медведь-беар, қоян-заяц-хеа,

жапалақ-сова-ауол,кірпі-ежик-хедчхог, шырша-елка-феа чвей.

Іс-әрекет

кезеңдері

Тәрбиешінің

іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Шаттық шеңбері

Балалар бүгін бізде ерекше күн. Бізге қонақтар келіп

отыр, олай болса қонақтармен амандасайық.

«Жүректен жүрекке»

Біздің топта ұл-қыздар,

Тату-тәтті ойнаймыз.

Айналаға, бар адамға

Тек мейірім сыйлаймыз.

Сәлеметсіздер ме !

Здравствуйте!

Неllo!хелөу

Балаларға мерекелік көңіл күй

сыйлау.

Қызығушылық білдіреді.

 

 

 

 

Балалар

қонақтармен амандасады

Ұйымдастыру-іздестіру

Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

Бір жылда неше ай бар?

Олар қалай аталады?

Қыста табиғатта қандай өзгерістер болады?

Қыс туралы кім тақпақ біледі?

Балалар бүгін біз сиқырлы  әдіс-тәсілдер

еліне саяхатқа барамыз-11слаид.

Кел, балалар бойымызды сергітейік.

«Сергіту сәті».

Ал енді балалар ойнайық та, ойлайық.

Д/о «Сипаттамасы бойынша

анықта».Өте жақсы.

 

 

Осы аңдар қайда мекендейді?

Ағаштардың қандай түрлерін білесіндер?

 

 

 

 

Тосын сәт.

Залға әуен ырғағымен шар ұшып келеді.

Тәрбиеші: Балалар! Бізге 

Дымбылмес   хат жолдапты.

«Салеметсіндерме. Мен достарыма сыйлық ретінде   сурет 

салдым, бірақ бір сурет бәріне жетпейді.. Сендерден көмек сұраймын.»

Жұмбақ:

Тікен-тікен тік пісте

Қысы жасы бір түсте? Бұл не?

 

Балалар, Дымбілмеске қалай көмектесеміз?

Түстерді білмесеңдер қалай сурет саласыңдар?

Д/о «Түстерін тап»

Балалар түстерді үш тілде айтайық.

Сары-желтый-yellow

Жасыл-зеленый-green

Қызыл-красный-red

Қызғылтсары-оранжевый-orange

Қоңыр-коричневый-brown

Қызғылт-розовый-pink

Күлгін-фиолетовый-violet

Сұр-серый-grey

Қара-черный-blaok

Ақ-белый-white

Балалар қандай ақылдысыңдар, жарайсыңдар.Өте жақсы.

Шырша жайында өлең- тақпақтар айтуларына болады.

 

 

 

 

 

 

 

Шырша қандай пішінге ұқсайды?

Өте жақсы .

Бізге  үш түс  берілген: қызыл, сары, көк.

Жасыл түс қандай түстерді қосқанда шығады?

 

 

 

Қоңыр түс?

 

Саусақ жаттығуы.

Бүгінгі сурет оқу іс-әрекетінде шыршаның суретін  ылғалды қағазға салып үйренеміз.

Тәрбиешінің іс-қимылына қарап, іс-әрекет жасайды.

Шыршаны салып болған соң сол шыршаны ойыншықтармен безендіруге

шақырады. 

Педагог балаларға сергіту жаттығуын жасатып, демалдырып алып, әрі қарай

жұмысты қалай орындау керектігін педагог үлгі ретінде көрсетеді, балалар

мұқият зер салып қарап отырып, орындау ретін түсінеді.

балалардың жұмыстарын қадағалап, қиналған балаларға көмек қолын созады.

 

Балалар Дымбілмес сендерге ризашылығын білдіріп рақмет айтады және

сендерге кішкентай сыйлықтарын ұсынады. Қабыл алыңдар.

Марапаттау.

Балалардың жауаптары

 

 

Тақпақтарын айтады

Қыс дегенің аймақ па?

Қатып қалған қаймақ па?

Зымыраймыз шанамен

Қыр басынан сай жаққа

Орманда

Шырша, аққайын, тал, терек, емен,жеміс ағаштары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

шырша

 

 

Шыршаның суретін саламыз

Түстерді білеміз

 

 

 

Түстерді үш тілде атайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тамаша, тамаша

Әдемі ән айтамыз

Шыршаның жанында

Қызыққа батамыз.

 

Үшбұрыш, конус, пирамида

 

Көк және сары түстерді қосқанда жасыл түс шығады

Көк және қызыл

 

 

 

 

 

Жұмыс реттіліктерін сақтай отырып, шырша салады. Сол

шыршаны безендіреді.

 

Балалар альбом парағына тапсырманы орындау ретімен жұмыс жасайды.

 

 

 

 

Сергіту сәтінде шыршаны айнала жүрген қимылды

келтіреді.

 

Суретті салу 

реттілігі бойынша жұмысты орындайды.

Рефлексивті – түзетушілік

Дәстүрден тыс сурет салудың қандай әдістерін

білесіңдер?

Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетінде ненің суретін

салдыңдар? Шыршаны салғанда қандай түстермен пайдаландыңдар?

Жақсы орындалған тапсырмалардан көрме ұйымдастырып,

балалардың еңбектері бағаланады.

 

 Белсене қатысады

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:

ü  балалар шыршаны әртүрлі тәсілмен бейнелеуді,  шыршасына ойыншықтар іліп безендіруді

үйренеді.

Нені игереді:

ü  пирамида сияқты құрылымы, бұтақтары төмен бағытталған,

инелері, әртүрлі реңдер, ағаштардың түрлі жасын бере отырып, композиция

құрастыра алады.

Нені біледі:

ü  жұмыс үстінде өзін дұрыс ұстай біледі;

ü  тиянақтылық, тазалық 

сақтауға дағдыланады;

ü  балалардың қамқорлық сезімдері оянады.

ü  түс реңкін сақтай отырып, ою- өрнектерімен сәндеп

безендіре біледі.

 

 

Просмотров: 649


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Біз әлеуметтік желідеміз

 https://www.facebook.com/profile.php?id=100055262707324   

Ұйымдар тізімі
Текст